dinsdag 28 oktober 2014

mijn haar

mijn haar wordt geknipt
er vallen witte plukjes
wintertijd

3 opmerkingen:

bouwebrouwer zei

Wat een mooi beeld! Alleen heb ik volgens mij het woord winter niet eens nodig. Misschien kun je de associatie op een andere manier oproepen, bv. kortende dagen o.i.d. (alhoewel dat misschien ook weer cliché is.)

Ria zei

Dank je voor je reactie Bouwe! Deze schreef ik vanwege het woord ´wintertijd´, omdat die net was begonnen. De associatie met sneeuw. Hmmm toch iets te makkelijk misschien. Een heel andere 3e regel zou kunnen zijn: ik nader mijn ouders. Dan zit de haiku ook niet meer aan 1 seizoen vast.. Ik denk er nog over! (je hebt een nieuw blog? en niet meer op FB?)

bouwebrouwer zei

Ik nader mijn ouders vind ik ook wel mooi. Bijzondere regel.
Ik heb nog dezelfde blog hoor. En inderdaad niet meer op Facebook. Dat werkt niet voor mij,ben ik veel te veel bezig met "zappen".