maandag 28 oktober 2013

wapperend

wapperende bomen
blaadjes klampen zich
wanhopig vast

5 opmerkingen:

Cees Pieters zei

Een heel toepasselijke haiku, Ria.
In Groningen werd het ook eventjes orkaanachtig. Het Hoornse Meer leek wel een waterhoos, 10 meter uit de kant werd je nog kletsnat!

Gr, Cees

Cees Pieters zei

Sorry Ria, ik bedoelde natuurlijk tanka ipv haiku!

Gr, Cees

Ria zei

Bedankt voor je reactie Cees! Geweldig toch dat jullie zo dichtbij dat grote water wonen, je kon er gewoon naar toe lopen. Moet een fantastisch schouwspel zijn geweest!
groetjes, Ria

Ria zei

...heb er toch maar een haiku van gemaakt

Ria zei

Bedankt voor je reactie Jaap! Frappant: eerst waren het ook 2 haiku's, maar ik dacht toen dat ik er een tanka van kon maken, omdat de 2e haiku me niet beviel.
(Moet ik toch eens afleren dat veranderen op mijn blog..)